hej hej hallå dagboken

Nu ska jag minsann ta och lägga mej. B har åkt till Göteborg så jag är ensam hemma.. Han skulle upp och träffa kompisar och träna att springa göteborgsvarvet.. den 12 maj är det dax på riktigt..

Imorron åker jag också upp till Gbg ( jobbade hela dagen idag så jag kunde inte idag..) Är äntligen ledig en hel helg så jag stannar där tills på söndag.. ska bli massa shopping har jag tänkt mej..och ett besök på nyöppnade affären Zara, min svägerska tipsade mej om att dom öppnade idag..(visste att det skulle öpppnas en Zara i Gbg men inte när..) så det ska verkligen bli skoj..

och jag måste ha bestämt mej om skinnjackan till dess.det är helt sjukt va velig jag är och vad jag tjatar om det ..men jag kan inte hjälpa det, jag kan helt enkelt inte bestämma mej.. aaaaaaaaaaah!


ja ja ja anyway nu är det dax för sängen.. godnatt got folk ha en underbar helg!
Hej hej hallå dagboken | |
Upp