Guess what!

Idag har jag varit och tränat ( japp du läste rätt!). Jag är så otroligt duktig haha.. hade tänkt att göra det till en vana nu. Men vi får se. Jag hittar aldrig motivationen för att träna.. Inte ens inför mitt eget bröllop kunde jag förmå mej själv att träna.. då är man sjukt svår motiverad anser jag iaf.

Efter träningen var det dax för shopping.. Nya träningskläder införskaffades ( japp jag satsar nu!) och gummistövel-strumpor och en stooor väska. Hade tänkt att använda den som handbagage och weekend bag.. Vad tycker ni ser den fin ut?

   

Haha nu ska jag vara så nyttig och äta lite Ben & Jerry's Cookie dough och kolla på film..

12 dagar kvar till Dublin
Shopping | |
#1 - - Alicia:

haha, får se hur du lyckas med träningen denna gången då;) gillar väskan!

#2 - - Alicia:

haha, får se hur du lyckas med träningen denna gången då;) gillar väskan!

#3 - - anna:

åh vad bra! för jag tänkte i provrummet att just svarta byxor borde passa jeanstunikan ypperligt =)
hoppas du får en fin torsdag1
kramar!

#4 - - Nilla:

Ojojoj... Tjejen blir fit nu asså! Jag ska oxå börja träna. Friskis ligger typ 250 meter bort o där är billigt dessutom så så fort förkylningen gått over så..

#5 - - ELLINOR:

Åh jag gillar väskan!:)

#6 - - Hannah:

Tjena! Hur är det i Halmstad??
Tränade själv idag... hur har det gått för dig?
La upp lite bilder på Manne på min blogg haw.blogg.se om du vill kika..
ha det super o hälsa Benne.
Kram kram

#7 - - Emelie:

jag är mycket imponerad må jag säga... bra jobbat!!!!!
hur har du och maken det för övrig där hemma??
puss puss

#8 - - Hanna:

Du jag har nåt här hemma i en låda som är ditt. Det är nog nåt du behöver när du tränar. Vet inte riktigt vad det är, men jag tror det är nån slags handledsstöd. Så nu vet du var de är och behöver inte leta mer efter dem...:) Kraam

#9 - - Matilda:

Alicia - haha ja vi får se..bra att du gillar väskan.. det gör jag med =)
anna - ja det passar utmärkt..fick en ganska bra torsdag faktiskt
Nilla - haha japp jagska träna nu..får se hur länge dte håller i sig bara.. lycka til med friskis..
ELLINOR - Åh va bra..har bestämt mej för att behålla den..
hannah - halmstad är väl okej..har kikat på din blogg faktiskt..så nu läser jag varje dag (uppdatera!! hehe) B är hälsad.. hälsa din familj!
Emelie - haha skönt att höra att folk blir imponerade.. vi har det bra.. och tack för vykortet!.. hur har du det då? börjat skolan än?.. kram kram
Hanna - haha då ska jag sluta leta.. Då får ta och komma hit med den.. haha inte för att jag behöver handledskyddet speciellt mycket,men jag vill gärna träffa dej!

Upp