Dagens outfit 28/7

183383-315Mörkgrått linne, H&M
SVart tajt klänning. H&M
Senapsgult skärp, H&M
Armband, H&M
Leggings, Avklippta stumpisar från Gekås


Nu ska jag jobba..

Här är bildbeviset på min nya lugg hahaha










Dagens outfit | |
#1 - - Jelena:

Tycker att du passar jättebra i lugg!

#2 - - Foffe:

Jättefint! :-)

#3 - - Sofia:

Snyggt, men jag hade nog skippat legginsen. Fint med lugg! :)

#4 - - Angelicas Closet:

Vad fint med lugg, du passar väldigt bra i det.

#5 - - Alicia:

Tummen upp för luggen!:D

#6 - - Matilda:

Jelena - Tack va snällt!
Foffe - Tack =)!
Sofia - jag gillar inte mina ben, därav leggingsen.. men tack för lugg komplimangen..
Angelicas closet - åh va snällt sagt.. tack tacl
Alicia - jajamensan..

#7 - - Madeleine:

Jag kan betala portot, vad tror du det går på?

#8 - - Nilla:

Jag försökte kommentera innan men det gick inte... Supesnyggt me lugg.. Jag blir ännu mer sugen nu! Vill ha!

#9 - - Matilda:

Nilla - tackar.. haha klipp lugg du också!

#10 - - Jenny:

Så fin du var i lugg!

#11 - - Cecilia:

Snygg klänning!

#12 - - Johanna:

Men va fin du blev i luggen!! Super snyggt!!!

Upp