Dagens outfit 29/7

0729Underbart med lugg, nu slipper jag visa hela ansiktet på bilderna..hurra! =)

Svart A-linje tröja, H&M
Jeans, &Denim ( H&M)
Grå armband, H&M
Best friends halsband, Fått av Charlie
Lugg, Klippt av mej ;)





Nu ska jag iväg och jobba och som vanligt är jag stresad.. Ikväll åker vi nog vidare till Gbg med min famlij ( dom är på besök..) Vi ska bo i husvagn inatt haha mysigt.. sen blir LISEBERG.... Galet roligt jag älskar karuseller..

Gör du?!






Dagens outfit | |
#1 - - Alicia:

Åh, nu blir jag avundsjuk!:P Vill också åka karuseller!:D

#2 - - Mickan:

Jag åker precis allting utom Höjdskräcken, den har jag inte riktigt vågat mig i än, det kittlas liksom i magen när jag åker bil ibland och då lär det ju göra det om jag åker Höjdskräcken=P Haha. Men allt annat åker jag, konstigt nog. Och jag ska nog till Liseberg på onsdag, wiiee=) Have fun!

#3 - - Christin:

Vad snyggt det är med längre tröjor, vill också ha en sån tee i svart :)

#4 - - Nilla:

Jag åker allt! Är en modig en.. Tycker det är super kul, synd att man inte hinner med innan man flyttar...

Upp