Ny frisyr

Jag har kommit på en alldeles egen frisyr.. Eller jag har iaf inte sett någon annan som har den..

Check this out!


hårhår

hår

Jag tog helt enkelt ett hårband och knöt det runt huvet och sen stoppade jag bara in håret i det.. fattar ni min fina beskrivning? ( nu har håret trillat ut lite men jag gillar den slarviga looken..)

 -Jag tror det kommer bli en succé! -
Idag på stan fick jag många nyfikna blickar, i och för sig kan dom ju lika gärna tyckt att det var fult,
men det tror jag inte...


Vad tycks?!
Tips | |
#1 - - Alicia:

ser snyggt ut!;)

#2 - - Mickan:

Jag tycker det var skittufft! Jag kan dock inte använda hårband knappt, de bara åker bakåt?

#3 - - Matilda:

Alicia -
det är tufft! ;)
Mickan - Man knyter hårbandet från pannan och rakt bak.. och håret är under det och sen böjer man upp håret över det ..( fattar du?) då kan inte hårbandet åka bakåt..Mina åker ocksåbak när man har dom "som vanligt"..

#4 - - Johanna:

Fint!! Ser mycket mera piffat ut än vad det verkar ha tagit tid. Kul när man kan hitta på riktigt snygga frisurer som är enkla att göra!

#5 - - Matilda:

Johanna - ja den här frisyren fixar man på 30 sek MAX 1 minut..så det är både en enkel och galet snygg frisyr! =)

#6 - - Amanda:

Åh, vad snyggt! Verkligen! :D

#7 - - Mickan:

Då får jag nog sluta ha dem som vanligt=)

#8 - - Malin S:

Absolut snyggt !

#9 - - Nilla:

superfint tjejen! Tyckte nog du va ovanligt fin i håret häromdagen! TÄnkte säg att jag kommer på fredag oxå, ifall inget oväntat dyker upp... Puss puss

#10 - - Junitjej:

sNYGGT!!

#11 - - Nicolina:

haha den där brukar jag också köra! Supersnyggt med en sjal (typ bandana) och sen bara ner med allt hår så vips ser man inte knuten och håret ser snyggt ut. Tips är att sätta fast lite hårspännen här och var så håret sitter lite bättre fast!
//N

Upp