Hej hej hallå dagboken

Idag gick jag upp lite försent, fick gå galet fort till bussen och äta frukosten på jobbet. Jobbet gick bra, hade bara några knäppa människor idag som kunder. En man blev sjukt arg för att vi hade glömt att ta bort larmet på ett plagg. Vi bad tusen ggr om ursäkt men hans ansikte blev bara rödare och rödare av ilska. Släpp och gå vidare lilla mannen.. det kan inte vara bra för ditt blodtryck..

Hittade två skinnjackor på barnavdelningen på JC som jag vill ha, la undan dom tills imorron, Men jag tror inte jag har bestämt mej så snabbt men man vet ju aldrig.. Imorron kanske jag är ägare av  en snygg svart skinnjacka..

Köpte en gul t-shirt till B och ett hårband till mej..lämnade även tillbaka tubtoppen jag köte för någon dag sedan..

Efter jobbet blev vi bjudna på grillfest. En av våra vänner fyller 20 år idag, grattis grattis.. Det var kul men jag fick bara ben i mitt kött,äckligt. Euroshoppers potatissallad var godare än någon dyr variant ( bra att veta!) Och värdparet är färgblinda hahaha..

Ät inte för många Extra pastilles, då får man ont i magen och det kan ha laxerande effekt ( det står så på paketet)

Nu ska jag sova,
adjö adjö korv i brö´
Hej hej hallå dagboken | |
#1 - - Tillan:

:D:D

#2 - - Tillan:

okej tilda. jag har dött :D:D:D:D:D:D:D:D:D

#3 - - Matilda:

Tillan - vad har du dött av??

#4 - - Tillan:

haha, jag är galen., vi tar det på msn eller nått

Upp