snyft


tisdagarJag har ju helt glömt bort att berätta att jag läst ut en av mina böcker jag beställde..Jag började läsa den en kväll och kunde knappt lägga ifrån mej den. Men jag tvingade mej till slut att somna. Sen kunde jag inte läsa kvällen efter eftersom jag var så hiskeligt trött.Men så morgonen när jag låg och väntade på att B skulle vakna läste jag ut den. Och tjena vad jag grät!!! När jag äntligen kunde väcka B bröt tårarna ut ordentligt för jag kunde vara högljudd.. hehe han blev helt förskräckt och undrade vad som hade hänt.. Men han lugnade sig så fort jag hulkade fram att det bara var en bok.. Men inte vilken bok som helst Tisdagarna med Morrie av Mitch Albom, läs den och gråt!




Böcker | |
#1 - - Sunshine:

Ååh, böckerna av Mitch Albom är helt underbara. *snyft*

#2 - - a:

Ja. Den är verkligen superduperbra. Jag har läst om den boken minst sju ggr. Det är inte många böcker som är så bra.....
Ha det bra

#3 - - Frida:

Varför grät du när du läste boken? Vad var det som hände som var så sorgligt? Säääg , jag dör av nyfikenhet!

#4 - - Matilda:

Sunshine - ja verkligen!!
a - jag förstår att du har läst boken så många ggr, verkligen bra!
Frida - jag kan inte säga vad boken handlar om tyvärr för då avslöjar jag slutet också..läs boken!

Upp