Dagens outfit 31/5

0531Tillbaka från stan. Jag gillar verkligen inte Gina här i stan.. För det första är det världens minsta butik för den andra är personalen så otrevlig..dom kunde inte hjälpa mej på nått sätt, ville knappt svara på frågan om det kom in fler.. hallå?!

Men mamma är min räddning.. Jag ringde till Gina i kalmar och dom hade en kvar..så mamma ska in och köpa den till mej imorron och skicka hit den.. hurra för mamma :)

Grå kofta, B's (H&M herr)
T-shirt, H&M barn
Jeans kjol, inte en aning
Strumps. Lindex

Plastarmband, H&M
Blå axelväska, H&M
Vita fina tygskor, Skopunkten 


Nu ska här solas... tills B vaknar och tvingar iväg mej till gymmet.. usch!



Dagens outfit | |
#1 - - Johanna:

Jag ska tänka på dig då/om jag tröttnar på den.
Tur att du fick tag i klänningen!!

#2 - - Mickan:

Hade en kvar av vad?

#3 - - Matilda:

johanna - va bra ;).. ja verkligen vet inte vad jag skulle ha haft på mej annars på bröllopet
Mickan - en 34:a kvar av en klänning jag ska ha på mej på ett bröllop i sommar..men jag kan inte lägga ut en bild nu för man vill ju inte avslöja klädseln innan =)

#4 - - Alicia:

glömde du bort att ta en storlek mindre eller?:P
gillar tröjan starkt;)

#5 - - Matilda:

Alicia - nej jag tog ju till och med en storlek mindre.. men när jag testade den utan linne behövde jag en storlek ännu mindre..

#6 - - Hanna:

Måste bara inflika att kjolen är inköpt på Pennyes (kommer aldrig ihåg hur de stavade) i Dublin. Kommer mycket väl ihåg det för jag köpte en likadan till min syster. Tur att du har mig Matilda som kommer ihåg saker åt dig:) Kram på dig vännen

#7 - - Matilda:

Hanna - ja just det!!!!!! jag satt här hur länge som helst och försökte komma på var jag köpt den...Ja tack och lov att jag har dej som kommer ihåg åt mej!.. kram kram

Upp