Hjälp den passar inte

Åh jag är så trög.. Att man inte provar kläderna ordentligt i butiken..
Klänningen jag köpte på Gina tricot är förstor.. Jag testade den med ett linne under (hur smart är det?!?!?!) ute i butiken, det var två mils kö till provrummet...

Jag tog den sista 36:an.. Då hängde det massa 34:or kvar.. men nu är dom puts väck..
Och jag MÅSTE ha den klänningen..så är det bara..

Så nu ska jag ut på stan och se om dom kan hjälpa mej på nått sätt..
Men jag måste snabba mej.. snart har solen nått vår balkong och så ska jag sitta där..
hej så länge!
Shopping | |
#1 - - Johanna:

Ahh det är så irriterande när sånt där händer!! Men du kan ju alltid kolla ginas telefonnummer till dom olika butikerna och sätta dig och ringa runt. Inte alltid så kul men det brukar ge resultat.
Jag jobbar som butiksbiträde.

#2 - - Jörgen:

STOCKHOLM leder omröstningen på TheGuide om vilken som är SVERIGES FINASTE STAD!
Ska det vara så? Ge Din röst varje dag på sidan, och be dina kompisar göra samma sak...

#3 - - Elsa:

Hmm... Jobbigt :P

#4 - - Matilda:

Johanna - ja verkligen.. jag blir så trött på mej själv..men till mitt försvar har jag alltid 36 och ibland 38..så att jag skulle ha 34 den här gången var inte så troligt... aha..frågan blir då.. i vilken butik?
Jörgen - jag bryr mej faktiskt inte om sånt..
Elsa - ja verkligen men jag har hittat en i rätt storlek nu, inte i rätt stad dock.. haha

#5 - - Mickan:

Oj.. nu såg jag=P

Upp