Hej hej hallå dagboken

Nu ska jag alldeles strax pallra mej in till stan. Först en snabb shoppingrunda sen ett stenhårt pass på gymmet. Jag är äntligen lite* ledig igen. (* bara idag, imorron är det jobb igen)

När B sen har vaknat ska vi ta cyklarna till Maxi och storhandla, Vårt kylskåp ekar, så tomt är det. Problemet med storhandling är att det är galet svårt att cykla hem med allt sen. Jag har tydligen inte så bra balanssinne. så B tar dom flesta kassarna och jag tar vad som får plats i min korg. ( eventuellt spänner jag fast en kasse på pakethållaren också..) Det är rättvist tycker jag..

usch förmodligen ska vi städa lite också. Jag avskyr att städa på min lediga dag! men haha jag gillar inte att städa när jag jobbar heller..


183383-432
jag ser inte ut så här när jag tränar, bara så ni vet..
Hej hej hallå dagboken | |
Upp