Nybro tur och retur

Idag har jag och B varit i Nybro.
Vi åkte tiiidigt på morgonen och kom hem för typ 2 timmar sen.
Vi var på namnfest.
Jag har helt övertygad om att det va ett suprise-bröllop,
jag hade fel.
snart kommer en bild på den söta ungen( nu är den här..)

Nu ska jag fixa dipp..till chibben..
Just so you know | |
#1 - - Amanda:

Vilken fin bild! :))



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=673

Bli gärna medlem och få gratis make up och presentkort från Kicks, helt gratis och superbra! :)

#2 - - Hanna:

Vems e den söta bebisen?? Blev lite nyfiken bara. Kraam

#3 - - Matilda:

Hanna - Det är Charlies och Martins bäbis,sjukt va?!

Tack för ert fina tackkort. Va snabba ni var =)

#4 - - Hanna:

Nej men, jag hade ingen aning om att de hade fått barn. Vad roligt! Haha Thomas tyckte vi var jättesena:)

#5 - - Matilda:

Hanna - Dom fick henne i Maj, så hon är ganska ny.haha



Oj sena? nej verkligen inte. berätta om våra tackkort...=)

Upp