2008-02-28

183383-575 Jag har köpt mej en datumstämpel och jag är så lycklig.

Jag ska nämligen börja betala mina räkningar själv (B har gjort det åt mej innan..) Så nu när räkningen är betald kan jag stämpla dit ett datum, så skoj.

Jag är ganska knäpp när det gäller vissa saker. När jag ska göra nått vill jag göra det ordentligt.
Så nu har jag köpt en
-ny pärm,
-register,
-brevställ ( heter det så?)
-och en datumstämpel

Nu ska här bli ordning och reda ( iaf bland papprena..)
Shopping | |
#1 - - Alicia:

Ja, jag vet! men min lärare verkar inte vara av samma uppfattning, eftersom att hon tvingar oss att läsa boken, och se filmen!

#2 - - Nathalie:

svar: nej jag har också 36..

#3 - - Jessica:

haha, sicket stort steg :)

#4 - - mor:

glöm inte stämpla ankomstdatumet så får du stämpla två ggr.Jag kommer ihåg städbälte ang.att göra allt ordentligt.

Upp