Beach 2008

jahopp då var det dax igen för lite skryt.

Idag hade vi personalmöte på jobbet. Så jag jobbade bara 9-12. Då passade jag på att gå hem! Hela den långa vägen! Så det blev 45 minuter snabb PW ( powerwalk). Mycket bra Matilda!

Planen var att jag skulle gå på pilates ikväll men jag hann inte. Vi var tvungna att åka och handla med bussen idag och det tar lång tid. På vägen hem hade tydligen busschauffören spytt precis innan vi hoppade på. Så vi hoppade av så snabbt vi kunde, vilket var på andra sidan stan. Jag och B bar hem 30 kilo mat (ja vi vägde maten när vi kom hem). det är tungt kan jag lova. Sista stegen höll mina armar på att hoppa ur led och ge upp. Men jag bet ihop och vi kom helskinnade hem. Galet jobbigt var det iaf vill jag lova. Så jag ser det som ett styrkepass idag =)
Beach 2008 | |
#1 - - Prinsessan:

Kom hem från gymmet för en halvtimme sen. Körde lite kondition. Tillhör inte alls den skaran som tränar regelbundet, men jag försöker ibland och befinner mig just nu i en "träna-på-period". Grattis till den långa powerwalken, visst mår man mycket bättre efteråt...

Upp