I'm going pro..

tenniskjol


..åh andra sidan kanske inte..

Men imorron efter att B har slutat jobba kommer han hit och hämtar upp mej. ( har vi svärföräldrarnas bil, dom är och solar i utlandet.) Sen ska vi spela tennis!!

ja jag försöker börja mitt nya liv. Och i mitt nya liv finns tydligen tennis. Men det ska bli skoj iaf. Roligare hade det varit om jag hade en fin tennis kjol. Men jag hittar ingen. Är det någon som vet var man kan få tag i en?

Hittade en på ebay, men jag vill ju ha den imorron så det går ju inte..


På tal om tennis, har ni sett filmen Wimbledon? Jättesöt film men det finaste är nog kirstins kavaj, håller ni med?

klicka så blir jag större
Träning | |
#1 - - Ellinor:

åh de vill jag lära mig:)

#2 - - Bille /Mjölksyra:

gillar också den filmen! mysig!

#3 - - Matilda:

Ellinor -
jag också! =) jag kan verkligen inte men det är sjukt kul!

Bille/Mjölksyra - javisst är det super mysig, kan se den om och om igen.

#4 - - Malin S:

Jag vill också börja spelas tennis (för det coola ljudet, Kirsten Dunst och tenniskjolar) ska försöka mig på att hyra in makeMacDreamy som tennispro.

Upp