tar tillbaka

Jag tar tillbaka det där om att jag skulle vilja vara på modeveckan i stockholm.
Jag är så galet trött på alla bilder och texter om den där veckan att jag nästan spyr.
Skriv om nått annat! visa andra bilder.. vänta med höstkläderna tills hösten kommer..

Låt oss för allt i världen ha sommar först!
Just so you know | |
#1 - - Alicia:

hehe, ja jag gillar den!!;)

#2 - - Ellinor:

haha jag också faktiskt. ingen rapporterar ngt intressant ändå!

#3 - - Malin S:

Jag skriver under på det. Har förresten gått 14000 steg idag (min vanliga jobbprommis tur & retur) Din strapats med matkassar o.s.v var en bedrift !

#4 - - Hanna:

Håller med. Jag är inte så intresserad av modeveckan. Finns roligare saker att skriva om och hålla reda på.

Igår var förresten en bra Beach2008 dag. Gick en halvtimme, cyklade en halvtimme samt 20 minuters pilates.

#5 - - ameli&emelie:

ja först och främst sommar! :)

Upp