Vad tror ni?

Jag surfade runt lite på Adlibris hemsida. Är nämligen lite sugen på att börja läsa lite igen. Sen råkade jag klicka in mej på "hälsa och fitness" och hittade den här boken. Men det känns lite för bra för att vara sant, eller vad tror ni?

183383-522
Beskrivning:
  

Ät mer, träna mindre och tappa 5 kilo på en vecka - är det möjligt? 
    
Vill du bli smalare till festen på lördag? Komma i en speciell klänning, kanske? I den här boken presenterar Michael Thurmond ett helt nytt viktminskningsprogram som utgår från våra individuella förutsättningar. Här får du hjälp att följa en plan som är skräddarsydd för just din kroppstyp och ämnesomsättning - och resultatet blir häpnadsväckande. På bara 6 dagar kan du bli en klädstorlek smalare utan att räkna kalorier, utan att träna hårt - och utan att gå hungrig. Därefter kan du, om du vill, anpassa programmet för fortsatt viktminskning. 
     Läckra menyer, enkla recept och en tydlig och entusiasmerande vägledning - med Michael Thurmonds hjälp går det lättare att tappa kilon, och att hålla dem borta.


 
Författare, Michael Thurmond
Pris 159 kr
Böcker | |
#1 - - Ellinor:

svar: ja jag tror faktiskt det är mitt tjat om bebis nummer två som ha orskat graviditeten!

#2 - - Nilla:

Tror inte riktigt det kan va så enkelt... TYvärr.. Men det kan ju va en bra början..

#3 - - Hanna:

Nja, snabbdieter brukar inte vara hållbart i längden. Jag tror mer på att lägga om kosten och träna för att få en varaktig viktminskning.

Upp