tadaa!!

Oj oj oj här har det hänt grejer.

Ser ni hur fin min blogg har blivit?
Det är tack vare min brors flickvän Amanda.
Hon har fixat och donat så nu är den snygg igen.
Och jag har fått en klocka! jag gillar klockor..

Nu tror jag nästan att bloggpausen är över snart..


tusen tack amanda!


tryck Ctrl och F5 så uppdateras sidan
Just so you know | |
#1 - - Eva:

Den var väldigt stilren. :)

#2 - - A:

Om ögonfärgen så, ja, haha! Det tänkte jag inte på men nu när du säger det så ser jag! Ja hjälp.



Det var sååå lite så, kul att man kan hjälpa till med nåt :) Men oj det behövs verkligen inte! Men om du inte använder den så är det ju bara dumt om den ligger och skräpar.. jag kan ju alltid testa!



Ha det bra så ses vi om några veckor!

#3 - - Alicia:

jättesnyggt blev de!:) och det är verkligen på tiden att din bloggpaus upphör;)

#4 - - Erica:

åh, vilken snygg sida! :) hoppas du börjar blogga igen..:)

#5 - - glitzy:

ohh så en liknande väska finns på hm..måste spana in

#6 - - Eva:

Blir lite mysigt med en klocka. Känns nästan som att jag besöker ditt rum när jag kikar in i bloggen, fast jag har ingen anong om hur ditt rum ser ut :P

Upp