Pretty Woman

Här kommer bilder på mina stövlar.
Snygga eller hur?
Känner mej verkligen som Julia Roberts i dom.

 
399 kr från Skopunkten


Annars har jag på mej
Tröja, Gina Tricot
Höga i midjan jeans, &Denim H&M
Armband,Marc by Marc Jacobs

Dagens outfit | |
#1 - - Erica:

Riktigt snygga!

#2 - - Emilia:

Ursnygga!!

#3 - - victoria:

men men, tack för det jättebra tipset! :)) Skopunkten nästa, typ...

#4 - - nadja:

vilka snygga skor

#5 - - Malin S:

Läckerbit ! Jättesnygga stövlar I must say. Ha en skoj lördagskväll nu !

#6 - - stina:

nice stövlar

#7 - - mandaa:



Att få lite extra pengar i fickan sitter väl aldrig fel? Bara genom att lätt bli medlem här så kan du får riktiga pengar direkt in på kontot eller i brevlådan bara genom att enkelt värva personer bland annat. Klicka här och bli medlem du med:

http://pengargratis.se/?r=2041



Jättefin outfit:)

#8 - - Kelly:

Åh så läckra verkligen! passar dig! :) ja, trodde jag hade träffat honom men han visade sig vara ett otroget svin :-( att det ska vara så svårt att hitta en bra kille?

#9 - - Cissi:

Jag provade också de stövlarna, men bestämmde mig för ett par utan klack, dock inte lika höga. Tycker de är så fina! Men jobbigt om de åker ner när man går... Superfint!

#10 - - Mintra:

Sjukt snygga !

Upp