tack tack

Vilka härliga läsare jag har!
Tänk att ni kikar in här flera gånger om dagen fastän jag inte har uppdaterat på hur länge som helst.
Som ett litet tack från min sida kommer jag någon gång nästa vecka att lotta ut lite gratisprover.
Så håll ögonen öppna.
tack tack tack


-till er som har kommenterat angående kläderna-
Alicia och A ni får kolla igenom lite kläder på C's kalas.
Elmila jag tror jag har 1 eller kanske 2 klänningar till dej kanske vi kan ses i mammas affär på lördag?
Kusin Ellen förlåt att jag inte har svarat dej men du får hemskt gärna komma hit nästa vecka om du vill, gärna lite mot slutet av veckan.
Ottilia jag har 1 klänning men jag är inte säker på att du vill ha den.
Nilla du har fått en del säg till om det är nått mer
Hanna, tyvärr har jag redan rensat massa Dublin-kläder sen innan men jag har iaf kvar jeanskjolen som din syster har likadan =) När kommer ni till halmstad då?
Johanna som jag sa, tyvärr stannar dom plaggen i garderoben för tillfället
Nicole, ja jag har gröna kläder men jag känner inte dej.

Just so you know | |
#1 - - Emilia:

Oj va trevligt med 2 klänningar! Attans att jag inte är i Nybro denna helgen... Åker till Jönköping idag. Typiskt. Hade varit kul att träffa dig med, men i värsta fall kanske det går att vika ihop den/dom kompakt och KANSKE få in genom mitt brevinkast? Eller får du skicka, jag betalar frakten såklart. Kram E

#2 - - Alicia:

jippi, låter jättebra!=)

#3 - - Alicia:

tack så jätte, jätte, jättemycket för kläderna!!!

#4 - - Alicia:

utmanad! kolla min blogg!:)

Upp