till mamma


Mamma jag har bara kilat lite. Men ett bett är verkligen ingen vacker syn. Det är fullt med blåsor och illrött och lite var. Dom andra har precis börjat bilda blåsor dom med, och dom har jag inte kliat på.  Jag gick till ett parmacy här och köpte en grej som heter Bacitracin (första hjälpen antibiotika står det på den) tror du det blir bra? Och så har jag tvättat med handsprit som sved gaaalet mycket. Och så köpte jag nått som skulle göra att det inte kilar.

Tror du att det går över alldeles själv eller tror du att jag måste till en doktor här? Jag kan kanske lägga upp bilder en annan dag på det.. asäckliga bilder..


Till alla er som läser den här bloggen och känner min mamma, Säg till henne att läsa så fort hon kan.Tack tack


Här kommer 1 bild på två av betten. Dom har börjat läka när jag tog denna bild så gånga allt med 10 så får ni en bild av hur det såg ut när det var som värst. Men man behöver ju verkligen inte kolla på bilden om man inte vill! =)
New York 10 - 23 sep 08 | |
#1 - - Mickan:

Usch, stackare. Vad är det för bett du har lyckats få? Är du allergisk eller är det några riktigt otäcka djur? =) Hoppas det blir bättre! Trevlig resa!

#2 - - mamma:

Hej Tillan. Vad är det för bett du fått? Du verka ju vara överkänslig för alla typ av bett. det är bra att du tvätta med sprit o smörrjer med klådstillande men du har reagerat på vanligt penicillin så det får du vara försiktig med. Blir det inte bättre får du kanske ändå gå till doktorn.Vi hörs väl snart igen. Kramar ...

#3 - - mor:

Hej Tilda. Som du vet kan jag inget om sånt här. Tråkigt bara att du drabbas igen:( Mamma är på kräftskiva på jobbet för de boende men kommer hem vid 20.00 ungefär. Jag säger till henne direkt!

//Pappa

#4 - - bitte:

ha en bra dag

#5 - - Hanna:

Matilda, du måste uppdatera så jag vet att allt är bra. Blir ju orolig ju. Hur gick det med såret och hur var det i NY?? Hoppas allt är bra! Kraam

Upp