Till dej Hanna

Du har nu endast två alternativ och du måste välja ett av dom.
1. Ni kommer och hälsar på oss i Kalmar snart så jag få se hur du ser ut gravid.
2. Du skickar en bild till min mejl så jag få se hur du ser ut nu när du har bebismage.

Jag tycker ju självklart alternativ nummer 1 men du får välja alldeles själv.
Så vad säger du?
Just so you know | |
#1 - - Hanna:

Hahaha såg inlägget nu. Du är rolig du. Kom på härom dagen att jag inte har tagit en enda bild på mig som gravid. Vi har haft så fullt upp med allt annat. Jag ska fixa en bild. Jag lovar! Kraam

#2 - - Matilda:

Hanna - Ja det är bra, fixa en bild! haha jag är ju jättenyfiken... Synd att du valde alternativ 2 men jag förstår att det blir lite svårt att hinna åka hit och hälsa på också..kramkram

#3 - - Elin:

Jag är glad att jag fick vara en del av det här jag med :) Bilden blev skickad och svaret kom precis när vi stod på tågstationen i Hallsberg och skulle skiljas åt :) Och så fick jag ju reda på att du börjat skriva på bloggen igen! Kul! Ser fram emot fler uppdateringar! KRAM!

Upp