just nu

  • julmusik
  • glögg och pepparkakor
  • kakelugnen brinner för första gången
  • granen är klädd
  • mys på hög nivå
Just so you know | |
#1 - - Elin:

ååh, har ni en kakelugn! underbart ju! ha nu en mysig jul vännen!

#2 - - Emilia:

Låter underbar! :)

#3 - - Emelie:

Låter jättehärligt :D Själv klär jag inte granen förrän imorgon buhu :)

#4 - - Matilda:

haha, nämen nej. det var trist att höra!

jag förstår självklart att alla är toknyfikna på vart vårt paradis är, men som du själv skriver så förstår du att jag inte avslöjar! :-)

grejen är ju den att jag skriver om precis allt i min blogg, jag undanhåller ju ingenting och den är extremt personlig. ni får alltid veta exakt vad vi gör och när, nu kände jag däremot att detta är en plats som betyder väldigt väldigt mycket för både mig och mattias, och det gör den lite just för att den är så totalt oturistig. det FINNS knappt turister där (bara vi när vi är där då.. haha) så, därför vill jag inte skriva ut till alla 500 som läser bloggen vart detta är, för då skulle det ju kanske inte längre vara så som vi älskar att det är: oexploaterat.

hoppas du förstår! :-)

och hoppas du kommer tillbaka till min lilla blogg snart igen ;-) för snart kommer en massa foton från semestern, för DET kan jag bjussa på! haha ;-)

ha en fin vecka!

kram M

#5 - - Alicia:

Nu var det väääldigt länge sen du blogga matilda!;) Vill höra lite nytt=)

#6 - - Elin:

haha, det roliga är att jag tänker likadant om dig, "varför börjar hon inte blogga snart igen..." och så vet man att man inte kan tänka så för man själv är dålig.... åh det är ju så tråkigt mitt liv så vad ska jag skriva om... tycker jag. packar gör jag inte riktigt än... jag har inbillat mig att eftersom jag inte ska flytta så långt så är det ingen riktig flytt och tar kortare tid.... eeeh hur jag nu tänker. för bara en timme sedan var min hyresvärd här och vi skrev på kontraktet. så nu är det på-riktigt!



angående fotot, du får väldigt gärna sno idén, den är faktiskt min från början... :) eller ja, det svarta är hans idé, då temat var CMYK-skalan. men posen är min... antagligen kände ja mig så ful den dagen att jag var tvungen att gömma mig :) så varsågod säger jag och kristofer! hoppas jag får se resultatet snart!



KRAM!

Upp