banankartonger?



Är det nån som behöver massvis med banankartonger?
Hör av er snarast så får ni ett helt gäng!
Amanda du kanske behöver några nu när du ska flytta hit?..  ;)
Just so you know | |
#1 - - ..:Sarah:..:

hehe.. japp, niclas är min kille och tommy är min vän. en väldigt väldigt bra vän!

#2 - - Alicia:

Skorna kommer i butik vecka 33!=) (nu är det väl 30?) och dinsko kommer inte att öppna ngn butik i kalmar=(

#3 - - ..:Sarah:..:

ja du.. första komentaren jag skrev där upp.. den kanske inte är riktigt sann längre. om vi säger såååå..



KRAM SÖTA

#4 - - ..:Sarah:..:

....... ;)

#5 - - Alicia:

Tjosan!:) DinSko finns visst kvar i Växjö:P så din pappa har fel;) men skorna kommer ju ut i nästa vecka, så ska vi dra oss till växjö eller beställa via internet? Isf kan vi väl beställa tsm och dela på frakten?:)

#6 - - Matilda:

alicia - jag har svarat på din blogg..

#7 - - Emilia:

Hehe, ja men vi tycker med att det gått fort, bara nu i slutet det är sååååå segt att vänta! Den 12 är datumet... alltså 2 dagar kvar, men jag lär ju gå över tiden. Nu får du snart uppdatera din blogg, nyfiken på vad du gjort i sommar ju ;) Kramkram

Upp