tuff vecka

Bara så att ni vet blir det nog inte mycket bloggande denna vecka som kommer. Jag jobbar 9-18 nästan varje dag plus att vi ska göra klart lägenheten. Vi har sagt att allt ska vara klart innan semestern startar.
Det betyder

  • åka till färghandeln och välja färg till sovrum och vardagsrum
  • slipa spackla slipa tejpa måla måla städa vardagsrummet
  • flytta ur alla saker ut sovrummet
  • slipa spackla slipa tejpa måla måla städa sovrummet
  • hitta en soffa som vi vill ha
  • köpa dörrar till bokhyllorna
  • sätta vaxduk i hyllorna i köket
  • städa ur och måla om gardroberna
  • fylla dom igen med alla kläder
  • tömma förråden och få ordning där inne
  • packa ur hundratals (känns det som iaf) flyttkartonger
  • piffa

Haha undra om vi hinner allt detta på en vecka. Vad tror ni? Jag tror iaf att bloggen blir lidande..ganska rejält..

Just so you know | |
#1 - - Amanda:

OJ du Matilda! Nu såg jag att din bakgrundsfärg på bloggen kanske är lite väl.. stark? Eller :O På min dator är den lite mer grå-grön typ men nu när jag sitter vid en annan så lyser det som en lampa :P vill du att jag ska ändra, till ljusgult som du ville ha egentligen kanske? Isf gör jag det när jag har min dator igen, om någon vecka eller så. :) KRAM

#2 - - FARMOR:

JAG TROR OCKSÅ ATT DET BLIR JOBBIGT, MEN NI ÄR JU UNGA, KÖR PÅ! VI SER FRAM EMOT ATT FÅ SE RESULTATET! LYCKA TILL!!!

#3 - - johanna:

heja heja! :P

Upp