this is for you haha

Igår såg jag nya bilder på Hannas lilla underbara unge på facebook
(haha ni som inte känner henne få inte se dom)
Då kom det ännu en gång en våg av saknad efter mina dublinkompanjoner.
Så idag har jag lyssnat på Westlife hela dagen och saknat dej Hanna.
Elin jag saknar inte dej lika mycket eftersom jag är din stalker och följer varje steg du tar =)

So this is for you hanna!
Westlife – Mandy
Just so you know | |
#1 - - Elin:

hahaha! det är sånt här man blir otroligt glad för, trots att det knappt handlade om mig, och att när det väl gjorde det så saknade du mig inte ens :) jag tycker vi har ett fint stalker-utbyte du & jag.



OOOOH MANDY! Vilken grej! Hahaha, jag måste kika på dublinfotona nu! Hahaha, sådan nostalgi som ingen annan, förutom vi tre, kan förstå! så mkt minnen. sex år har gått sedan danielles logiska namn på dig när hon ropade "AAUUUU PAAAAIR!" hahaha!

#2 - - Hanna:

Åhhhhh vad söt du är!!! Jag börjar nästan gråta! Fatta vad kul vi hade det! Jag var också tvungen att kolla på bilderna. Varför hade du en resespjälsäng på rummet Matilda kan man undra? O så Gustav:)o Kristina:):)(visst hette hon så)? Åhh vad kul det skulle vara att åka tillbaka nån dag. Jag saknar verkligen oss också!!! (Kan man säga så? Ni fattar!) Vi borde ha en återträff snart! Kram på er

#3 - - Matilda:

Svar till er båda - Elin du vet att jag saknar dej också, men som sagt dej har jag liite mer koll på iaf!

Hahaha jag hade helt glömt bort det där med auuu paaair..

Men vad säger ni om återträff i januari? Vi kan vara här eller nån annanstans bara vi träffas! Innan jul hinner vi nog inte va?



ja visst hette hon kristina, tysken som gillade dom "nya" Vänner-rösterna..haha



Nu är det bestämt vi MÅSTE ses snart!



kram kram kram

Upp