VIKTIG FRÅGA

Hallå ni trogna läsare.
Just nu ca 30 st*.
Ni kikar in här varje dag, flera ggr om dagen.
Vad är det ni vill läsa om här på bloggen?
Kan ni inte svara på det, snälla?
Vill ni se outfits eller kvittar det?
Vill ni ha shoppingtips?
Jag vet liksom inte VARFÖR ni kikar in dag ut och dag in.

Under tiden ni berätta det för mej ska jag och B mysa lite i soffan framför en film.


Okej jag ändrar mej till ca 30 st så iaf 15 st borde skriva en kommentar ;)


Film / Bio | |
#1 - - Eliin:

Jag tycker såklart det är roligast att höra om dig :) Och eftersom outfits är en del av dig så är jag glad när jag får det :)



Jag ville också berätta att jag bytte sida att blogga på, så nu har jag länkat till den istället. Och du står såklart som länk där också :)



Kram!

#2 - - Hanna:

Hello! Jag tycker det är väldigt kul att se vad du har på dig och ibland faktiskt få säga "Oh my gosh, ska hon verkligen gå ut sådär:)". Sen är det bara kul att hålla sig uppdaterad om vad du håller på med om dagarna!



Kraam

#3 - - Amanda:

Jag tycker också outfits! :) Fast jag läser din blogg i vilket fall, men bara för att du ville veta något ;) Tss..

#4 - - Hanna:

Förresten, tyckte ni filmen var bra? Jag såg den härom veckan o hade ganska höga förväntningar o tyckte inte den var speciellt bra. Sen var dottern riktigt dålig skådis...

Upp