utmaning

Jag blev utmanad av Amanda


Blogg jag läser först:
Noscarlett.


Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst: Blondinbella ( okej jag erkänner jag har klickat in mej där kanske max 5 ggr men inte mer)


Kändisblogg jag följer: Jag säger som Amanda "Ingen som är mer känd för något annat än sitt bloggande. ;)"


Mest kända bloggare jag sett IRL: hmm.. jag har sett och sagt hej ( var inne på hennes jobb och köpte en grej, alltså inte fjortis-hej på stan) till Minna. Sett Kristina på stan. Andreas är väl ganska stor nu också? Hans pappa var ungdomledare i vår kyrka för hundra år sedan..Och fotbollsfrun brukar handla kläder av mej.


Första bloggen jag började följa: Ytligheter men hennes blogg läser jag inte längre


Bloggare jag beundrar och varför: Oj då jag vet inte riktigt. Kanske Noscarlett, gillar hennes bilder och sköna inställning till livet. Kanske Glitzy lite också för hon är så duktig p att träna och så förverkliga hon sina drömmar.


Fördelar jag fått tack vare bloggen: Jag har inte fått några fördelar än. Men snart så ;)


Då hatar jag att blogga: När jag inte har tid eller kommer på nått att skriva om.


Då älskar jag att blogga: Såklart gillar jag att blogga när jag varit ute och sprungit, För OJ vad duktigt jag känner mej då!


Person/personer som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite extra uppmärksamhet:
Amanda är bäst! helt klart.


Nu utmanar jag följande (ni måste! ): Emilia, Alicia, Elin,  Sen skulle det vara kul om ni 30st som envist kikar in här  varje dag, vare sig jag uppdaterar varje dag eller om det är flera veckor mellan inläggen, kunde anta utmaningen också! För jag antar att vissa av er har en blogg?! Skriv en kommentar bara så jag kan kika in hos er också!
Utmaningar | |
#1 - - LP:

Tja!

Jag antog utmaningen, fast det var från Linnejan jag läste det först. Men kika gärna in ändå.

//LP

#2 - - Jennifer B:

Det gör man tyvärr inte men i stockholm. Finns ju dock att beställa på nätet: www.hm.se



Ha en skön söndag!

#3 - - LP:

Haha, ja jag tror nog allt att vi ska fastställa att det var din blogg jag följde först...hehe

Upp