gåta 2

rin rin rin rin rin rin rin rin rin rin rin rin rin rin

rin rin rin rin rin rin rin rin rin rin rin rin rin rin


rin rin rin rin rin rin rin rin rin rin rin rin rin rin

rin rin rin rin rin rin rin rin rin rin rin rin rin rin


Läkemedel?

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Idag är jag uppblåst, så ett glas samarin hoppas jag ska hjälp.
Eller har ni nått annat tips?




åh vilken hiskeligt intressant blogg jag har


Just so you know | |
#1 - - Anna:

Japp, enligt barnmorskan blir det två små tjejer fast man jag ju aldrig vara 100% säker när det gäller flickor. :)

#2 - - Elin:

gåta? gåta2? svar? svar2? hmmmm....

#3 - - Elin:

nu har vi gissat här hemma, och med hjälp av vårt besök från trollhättan har vi kommit fram till:



gåta1: mazarin

gåta2: samarin



och så slår man ihop maza och sama till mazasama och så skriver man in det på google translate och så får man ett ord som avslöjar allt?

#4 - - Matilda:

Elin - Du har helt rätt på båda gåtorna. Men tyvärr var det inte mer intressant än så.



Jag hade tråkigt och skulle skriva att jag behövde samarin mot min uppblåsta mage. Då kom jag ihåg dessa gamla gåtor. sorry men jag sa ju att jag har en hiskeligt intressant blogg hehe..

Upp