grus i ögonen

För tio minuter sedan skulle jag varit på stan.
Varit först in i butikerna när dom öppnade.


Men så blev det inte.
Jag  K U N D E   I N T E  vakna till oh gå upp.
Det gick bara inte.

Innan 11 måste jag ha gett mej ut dock.
Hade visst några julklappar kvar.
Sen börjar jag jobba klockan 14 och imorron jobbar jag hela dagen.
Så idag är min sista chans.


Tänkte bara förvarna alla mottagare av mina julklappar i år.
Dom blir inte snygga.
För jag får inte köpa nytt omslagspapper.
Tydligen måste jag använda upp mina gamla innan nya får inhandlas.
Trist.

Förresten så översvämmas facebook av kommentarer liknande den här:
-Hua vad kallt, jag vill inte gå ut. minus 23

Tror ni att det lockar att traska ut på stan då?
Nej.


Men vad gör man inte för lite julklappar.



just det måste slänga in en laddning tvätt också.


Vi hörs senare.
Hoppas ni får en skön och  V A R M  dag!





ps. Angående magkrämen tänker jag bara lyssna på er som sa att krämen funkar alldeles utmärkt ;)

Just so you know | |
#1 - - Linn:

Tss du vet att den krämen funkar alldeles utmärkt! Jag fick ju inte ett enda streck så det kommer inte du heller få. God jul! Kram

Upp