supernyttigt


Idag tar jag mina vitaminer med ett stort glas cola.
Det måste ju vara supernyttigt!
Juicen var slut för Amanda och foffe var här och drack upp allt igår.
tack för den..

Nä men allvarligt tack för den. Det är kanonkul när ni tittar förbi!
Och tack för hjälpen igår Amanda!
Just so you know | |
#1 - - Amanda:

sv: Joo jag har bilder på bebisarna! Haha.. fast jag vet inte om E&M vill att jag lägger ut bilder på dom så jag har inte gjort det :p

#2 - - johanna:

mums! :)

#3 - - Minna:

Jag hade tidigare blogg.se och där går det inte att ha det. Jag har bytt verktyg och progammerat min sida själv där kan man programmera fram det.



#4 - - Amanda:

sv: Haha det är du inte alls. Men vi får kika på det där med typsnittet bara.. Jag kommer nog dessvärre inte hinna mycket mer idag, ska jobba och ikväll ska jag nog till kyrkan. Men om det inte är mycket fix så är det ju inget svårt att bara ändra o sen lägga upp den :D Ska kika på det!



Jag hittade lite fint, en vas, plastblomma (det enda som funkar för mig), ljuslykta, krok och ett saltkar. En blandad kompott. Haha :)

#5 - - Emilia:

Gå in på hammarstroms.se och kolla Bidalitevägen 20b...där vill jag bo! Hur går det för ert husletande? Det var ju visning i Västeräng idag, var ni där?? KRAM

Upp