Julen är här



Julen har nu officiellt startat!
Självklart invigdes min fina rentröja dagen till ära.


Och MIN frisyr fick luftas igen.
Jag blev påmind efter jag kikat in på Alexandras blogg.
Tydligen har en av hennes kompisar läst min blogg och härmats ;)






Rentröja - Lindex
(och ja, Herr Ren såg lite konstig ut idag med jämna mellanrum. Han la sig liksom i ett veck över magen.
Men på bilden har jag dragit ut honom så ni skulle få en ordentlig titt.)
Vit t-shirt - Lindex
Svarta byxor - Mama H&M
Svart hårband - H&M
Klocka - Casio
Dagens outfit | |
#1 - - Amanda:

Snygging! Jag har försökt mig på din frilla hela veckan men det förmår sig aldrig att bli bra när jag gör det. Så jag har gett upp. Har för övrigt sett att en tjej på MQ har kört på den flera gånger! ;)

#2 - - Linn:

Haha jag bara älskar din tröja :) Njaa skötväska vet vi inte än, känns lite onödigt att köpa den som hör till för typ 600-800 pix så får se vad vi hittar! Snart ska väl du och B ge er ut på vagnsafari? :P Ses imörn!

#3 - - elinjosefine:

Så fin frilla, väldigt piffig!



Ha en strålande dag :)

#4 - - Marre:

Håller med ovanstående, jättefin frisyr! Så mysigt med lite julstämnning =)



Är det okej om jag lägger till din blogg som en länk på min blogg?

#5 - - Sari:

Jättesnygg frisyr!

Upp