How to

Nu tänkte jag berätta för mina nyfikna läsare hur jag gör mina diagram eller vad det nu heter.



Först och främst måste du har skor från Nike med " hål i sulan"
eller göra som jag, köpa en hållare på ebay.com.
Så kan du använda vilka skor som helst!

Sen måste du köpa ett Nike+ kit.
Jag köpte mitt för 300kr i en Mac-butik för några år sedan.
Men på Stadium.se kan du köpa det för 179 kr.
Klicka på bilden nedan så kommer du dit.
NIKE SPORT KIT
Pulsklockor/NIKE SPORT KIT från stadium.se

Du får själv läsa instruktionsboken hur då kopplar in sensorn till ipoden.
Sen får du ut och gå!

Efter powerwalken kopplar du in ipoden till datorn och starta itunes.
Därifrån kan du skicka infon till nikeplus.com.

När du har kommit in på din sida på nikeplus kan du öppna ett nytt fönster och skriver in
slowgeek.com. Följ sedan instruktionerna på den sidan.
Och vips har du ett alldeles eget diagram! =)

Har du frågor?
Skriv en kommentar så jag ska försöka svara så gott jag kan.

Hoppas mitt inlägg kommer till nytta!


Tips | |
#1 - - Hannah W:

Tack vännen. Ska klura på hur jag ska få till det från min iphone. Nåt borde väl gå vetta! Kram på dig.

#2 - - Nilla:

Instämmer med föregående kommentar, borde ju verkligen funka för iPhonen på nåt sätt också!

Jag kan meddela att ringarna sitter väldigt tajt och att jag inte får av mig dem igen så du behöver inte vara jätteavundsjuk... När jag är varm är det till och med lite obehagligt att ha dem på!

Jag vill komma och shoppa med dig snart! Jag har INGENTING att ha på mig och behöver en ny garderob. Dessutom vill vi gärna träffa er alla tre! Hur ser er vår/försommar ut?

#3 - - Matilda - Nu med Viggo i famnen:

Svar till båda - Det kanske funkar om ni köper en sensor( sån grej på skon) och laddar ner nån app??



Nilla - Jag är tyvärr ingen bra shoppingvän just nu. jag har heller INGET att ha på mej! Måste ju ha saker som funkar att amma i…

Hmm jag vet inte hur vår/försommar ser ut.. Hur ser er ut? ;)

Upp