Dagens outfit 22/2




Inatt har jag fått sova.
Lite mer än igår iaf.
Underbart, känner mej som en ny människa. Problemet är ju att varken sängen eller soffan är bekväm. Jag får så ont i höfterna när jag ligger på sidan och på rygg funkar absolut inte. Måste vända mej typ var femte minut och jag är tyvärr inte speciellt smidig numera.

När Bulan tittat ut kommer jag  Ä N T L I G E N  få sova på magen igen.

Men det var inte sömn detta inlägg skulle handla om.
Utan om nyckelkedjor.
Helt plötsligt har jag fått för mig att det är snyggt igen. På gymnasiet hade jag nyckelkedja varje dag och tyckte det var både ursnyggt och coolt. Nu tycker jag bara det är snyggt.
Vi får se hur länge det varar.
Idag letade jag iaf upp min gamla kedja och självklart åkte den på direkt!




I ♥ NY t-shirt , Köpt i New York
Långt vitt linne , Lindex
Svart kofta, Lindex
Jeans, H&M Mama
Kedja, bortglömt ursprung





Dagens outfit | |
#1 - - Linn:

Haha jag trodde också att det var fritt fram o ligga på mage efter att bulan där försvunnit men ist så fick man två obekväma bulor upptill :P

#2 - - Evelina:

När magen försvinner får man helt plötsligt stora ömma bröst av en helt annan värld. Så har du planer på att amma får du nog vänta med att sova på magen:)

#3 - - Emilia:

Håller med Linn och Evelina...tyvärr kunde man inte sova på magen som man hade längtat efter så länge...men när man slutat amma var det helt underbart att få sova precis som man ville igen! Så håll ut... hoppas den lilla kommer ut snart, va spännande!! :)

#4 - - Hanna:

Jag hade inga problem att sova på magen, eller framstupa sidoläge som jag ligger i, men det kanske beror på hur stora bomberna är och hur fyllda de är;) Kedjan har jag tyvärr ingen åsikt om. Tycker varken det är snyggt eller fult. Tråkigt va? Kraam

#5 - - Josefine:

Ja det verkar som det !! :) tänk att få ligga på mage igen ! haha, härliga känsla :D

Upp