pustar ut

Jag är nu sjukskriven till och med 16 mars.
Tack och lov!


Just so you know | |
#1 - - Eliin:

ÅÅh, vad skönt för dig! Grattis! Försök nu hitta på en massa nyttiga projekt! KRAM

#2 - - LIw:

Stort grattis tjejen! Måste kännas underbart att slippa tänka mer på det. Kan inte fatta att tiden har gått så fort, fyra veckor kvar. Försök nu njuta att ledigheten och vila upp dig inför den stora dagen. Stor kram

#3 - - Syster/Blivande moster:

Åh, så skönt!!

Passa på att vila massor nu.

Tänk att det snart är er tur...längtar massor!

Kram

#4 - - AFA Försäkring:

Hej!



Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är sjukskriven.



Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90 % av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).



Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring



Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.



Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:

www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst



Vänliga hälsningar

Sophia

AFA Försäkring

#5 - - Eliin:

jag kopierar in svaret från min blogg här om du inte läser där:



Hehe! Nej han gömde sig verkligen inte, han satt fint upp i skräddare och visade upp sig och alla konster han kunde. Nej, vi kollade inte om det var en han, men han har fortfarande sitt arbetsnamn, och av förklarliga skäl är det lättare att säga "han". Dock tror vi båda att det är en tjej, jag kanske skrev det en annan gång, men K har en teori/mönster som gäller hans släkthistoria och jag tänker bara att det är lättare med namn när det är en tjej, eller rättare sagt, vi är överens om tjejnamnet. Hur går det för er med namn, kommer ni överens ännu? Så skönt för dig att vara hemma nu det sista och samla krafter! KRAM!

#6 - - Anonym:

Woho gutt! Vad ska du spendera all din tid på?? ;)

#7 - - Linn:

Oj det var jag som skrev en kommentar ja..

#8 - - Hanna:

Tack o lov!!!! Kraam

Upp