Cliniderm

Nu ska ni få reda på vad det här paket innehöll.

Jag har via Buzzador fått möjligheten att testa några av Cliniderms produkter.
Ultra Soft Cleansing Milk ( ca 99kr)
En rengörningsmjölk som tar bort smuts och make up samtidigt som den bevarar hudens fuktbarriär.
Passar normal till torr hud ( enligt hemsidan)
Jag tyckte att det avlägsnade sminket snabbt och smidigt men det där om fuktbarriären kan jag inte uttala mej om.
Huden kändes ren iaf.

Active Protection Day Cream ( ca 229kr)
Passar normal hud.
Dagcreme med antioxidanter som skyddar mot fria radikaler. Förbättrar hudens fuktbarriär för att bättre stå emot yttre påfrestningar. Lämnar huden mjuk och len och med ny spänst ( enligt hemsidan)
Jag tyckte att krämen gick bra in i huden och återfuktade utan att kännas fet. Dock upptäckte jag att mot slutet av dagen var jag lite glansig i t-zonen.

Age Delay Serum ( ca 249 kr)
Dubbelverkande formula som ger omedelbart jämnare och slätare hy, samt ökad spänst och elasticitet över tiden. Serumet stärker hudbarriären och motverkar ålderstecken.
Används dagligen under dag- och nattkräm. (enligt hemsidan)
Jag tycker väl inte så mycket egentligen om detta serum. Det går in fin i huden men jag vet inte om jag ser några omedelbara resultat. Men det ger en mjuk hud så jag tänker använda det.



Vill du också testa Cliniderms produkter beger ni er till närmsta apotek eller så kikar ni in här under eftermiddagen.
För då kommer jag nämligen att lägga upp en tävling där ni har möjlighet att vinna ett kit med 6 st testprodukter från Cliniderm. 



Produkter | |
Upp