win win situation


Tack Therese för att du shoppade loss idag på feelunique.
( Vad köpte du? )
Tydligen fick jag 5 pund för varje person jag bjöd in (och som handlade).

Så självklart kunde jag inte hålla fingrarna i styr så jag klickade hem en inpackning också.
Den var dock inte på rean men jag unnande mej den nu när jag fick 5 punds rabatt.

123 kronor




På tal om nått annat.

Det gick bra hos BM men jag är fortfarande ganska förvirrad om vad som gäller.

-Jag har fortfarande massa sammandragningar.
-Dom får inte bli starkare för då blir jag kanske sjukskriven.
-Jag måste ta det lugnt på jobbet och sätta mej ner när jag får sammandragningar som håller i lite längre.
-Och eftersom det inte riktigt funkar att gå och sätta mej när som helst på jobbet så kanske jag blir sjukskriven.
-Om jag tycker det är alldeles för jobbigt att jobba med alla sammandragningar ska jag sjukskriva mej en vecka och sen kanske en läkare sjukskriver mej resten av graviditeten eller kanske på deltid.
- Det är inte farligt med sammandragningar men dom får inte komma för ofta, hålla i sig för länge eller kännas för mycket.... vad är för mycket då?!


Ja ni hör ju, inte ett enda rakt besked.
Så vi får väl helt enkelt se vad som händer.

Mitt järnvärde var bra men tydligen är mina reservdepåer i kroppen inte riktigt lika bra. Kan vara därför jag är så trött så nu har jag fått börja käka järntabletter. Hoppas hoppas det hjälper!

Se där, en snabb uppdatering fick jag minsann till!


Produkter | |
#1 - - Anonym:

Det blev:

http://www.feelunique.com/p/Redken-Limited-Edition-Body-Full-Christmas-Gift-Set

och

http://www.feelunique.com/p/Redken-Limited-Edition-Extreme-Christmas-Gift-Set

Men nu blev jag sugen på inpackningen du beställt... vi fyller ju snart år, så det kan vi gott unna oss! Eller hur?!:)

#2 - - Matilda - Nu med Bebis i magen ♥:

Svar - Haha klart att vi kan unna oss det! har du en till mejladress kan jag ju bjuda in den också, hehe så får du 10% rabatt igen ;)

#3 - - Therese:

Jag har redan hunnit unna mig, annars var det en fin tanke! Blev ett schampo-set till också. Så här ska tvättas hår 2011!!!

#4 - - Linn:

Heey damnit vad seg jag är på att svara men tiden vid datorn har liksom prioriterats bort! När åker ni till Gekås? Klart jag kan skriva ihop en lista till dig fast lång blir den nog inte :P Sa till E att ni skulle dit och han typ "ja men be henne köpa såna påsar igen, ett paket .. eller två .. varför inte fem?" haha, så jo dem passar fast inte helt hundra. Kram!

#5 - - ..:Sarah:..:

fan va jag blir glad för kommentarer som din.

kraam på dig

#6 - - Matilda - Nu med Bebis i magen ♥:

Therese - Vilket kit och vilken inpackning blev det denna gången då? haha vi kommer ha dom renaste håren 2011!

#7 - - Anonym:

Ja, där kommer nog ingen slå oss! Jag köpte:

Redken Limited Edition All Soft Christmas Gift Set

Redken All Soft Heavy Cream 250ml

Får se om jag behåller allt själv, kanske blir presenter till vänliga människor?!

Upp