97,9%

(9 Mars - Marre, flicka
10 Mars - Linda, pojke)

(varför kan jag inte göra så att texten blir genomstruken?.. AMANDA?! )


Idag går vi in i vecka 40!
97,9 % av graviditeten är genomförd.
Helt sinnesjukt!

Imorron ska jag nog se till att få till lite fler magbilder.
Men jag lovar inget!


Sjukskrivningen är bra för mej men dåligt för min plånbok.
Mitt "klicka-hem-grejer-finger" jobbar för högtryck.
(sjalen från Lindex, träskor från H&M mm mm ...)



Mitt senaste inköp blev detta schampoo och balsam från Redken.
Självklart har jag beställt det från Feelunique.com.

Vill du ha 10% rabatt på ditt första köp skriv en kommentar med din mejl så skickar jag en inbjudan.
ps. det är fri frakt världen över..

Luktar kanongott och är dom likabra som inpackningen från samma serie så jag nog en ny favorit!


Produkter | |
#1 - - Syster/Blivande moster:

Tänk vad tiden har gått fort!

Känns som det var nyss som jag fick veta att jag väntade nr 3 och ni plingade på dörren och berättade att ni skulle ha bebis.



Och nu sitter jag här med min lille prins och ni har snart ert lilla mirakel.

Känns helt otroligt!



Nu lilla bebis får du allt komma ut...moster längtar ihjäl sej snart <3

#2 - - Din farmor och farfar:

Vi väntar och väntar och håller alla tummar för att det ska gå snabbt och lätt! Hoppas du hinner skriva en rad innan du sticker! Lycka till från oss!

#3 - - Sara:

Vad roligt att du kikade förbi. Jag tror att det är många faktorer som spelar in när det gäller träning efter graviditet, hur mycket man rörde på sig innan och under graviditeten, hur förlossningen fortlöpte etc.



Jag började med lättare träning (mamma barn gympa) när lillan var ca 2månader där man fokuserade på bålstabilitet vilket är bra efter en graviditet.



Sedan provade jag på att jogga på löpband när hon var drygt 3månader, men det la jag på hyllan och började med en utmaning som finns på min blogg som också fokuserar på bålen, plankan etc.



Sedan i januari började jag att trappa upp min träning men tog det fortfarande lugnt (ny utmaning på 4v.), många barnvagnspromenader och cykel på gymmet.



När hon var lite över 5månader sprang jag min fösta mil och det kändes bra. Jag fokuserar nu på att klara av att springa tjejmilen till hösten, men har jag löpning inbokat någon dag och känner att det inte känns riktigt bra så byter jag ut den träningen mot något annat. Och precis, hon är 6månader nu :-)



Grattis till graviditeten och vad spännande, ser att det snart är dags, lycka till med allt, det är så fantastiskt. Har du fler frågor så svarar jag gärna så gott jag kan :-)



Mvh//Sara



Upp