NU tack.



Jag behöver ett hus!


Just so you know | |
#1 - - Anna:

Du får ut på hemnet och spana lite.. :)

#2 - - Hannah W:

Japp. Förstår hur du känner. Samma här!!! Bara att spara till den där kontantinsatsen nu då. Blä!

#3 - - Amanda:

Ska se vad jag kan göra!

#4 - - Ellen:

Hade jag haft ett över kunde du ha fått det.

#5 - - Amanda:

Du det är HELT okej. ;) Ska jag maila "originalen" annars?

#6 - - Malin:

Det kommer snart dyka upp ett fantastiskt hus i rinkabyholm på Pontus löfgren. Håll utkik!

#7 - - Matilda - Nu med Viggo i famnen ♥:

Malin - Tack för tipset, jag ska verkligen hålla utkik!.. förresten vilken Malin är det som skriver?

#8 - - Fröken Evaldsson svarar:

Det e jag, " Lindex malin" haha...

kika in min blogg nu, så förstår du vad jag menar...

Enligt mig perfekt för er?! :)

Upp