Ta tag i det igen

Hej hej hallå kära bloggen!

Jag ska försöka rycka upp mej och uppdatera bloggen lite igen.
(ni borde seriöst följa mej på instagram och twitter)

Men ni som ändå vägrar så kommer jag starta en liten ny kategori.
Instagram, heter den ;)


Nog om det.

Imorron ska Lilleman och jag på kalas!
Lily har fyllt ett helt år och det ska såklart firas!


Vad ska ni hitta på imorron?


Just so you know | |
#1 - - Emma [www.emmasutsida.se]:

Det tycker jag :) men det är lättare sagt än gjort. Jag har själva tagit tag i det och börjat och slutat ett par ggr :) Tidigare bloggade jag på emmisen.blogg.se tror du brukade läsa den :)



kram //Emma

#2 - - Anonym:

Inte duktigt att inte hyra förråd. Helt enkelt så att vi är för fattiga...

I feb/mars nån gång blir det inflyttnings/51-års kalas som ni måste planera in! Påminner er och berättar datum när det närmar sig!

#3 - - Nilla:

Jag vet inte varför det inte syns vem som skrev förra kommentaren men det va jag! /Nilla

#4 - - Ottilia:

Man tycker att det är så mycket smidigare med twitter och insta!

Upp