2


Viggo har fått sina första tänder!
Han tog 2 på samma gång.

Nu får han minsann se till att börja käka annat än på mamman...
Viggo 4-6 mån | |
#1 - - Alicia:

ja viggo,du hörde vad jag sa i fredags, sluta äta från din mamma så hon kan åka med mig till ullared!;)

#2 - - Nilla:

Tjoho! Grattis!

#3 - - Anna:

Se där ja, två på en gång är bra, sedan gör han som Stella och kör fyra till och vips så tuggar han i sig vad som hellst!! :)

#4 - - Madeleine - Mamma - Foto - Oslo:

Se där! Ska bli spännande att se om Lovisens vill kika upp snart, haha :D

#5 - - Hanna Z - Mamma till Elliot:

Haha nej du har inte blandat ihop mig, jag var lite otydligt. Jens var och hämtade mig med firmabilen, hans företag har dispans att köra bil här på ön:)



Är det du som gör dom där fina napphållarna jag sett på bloggar här och där? :)

#6 - - Johanna - johannabolmgren.se:

Här har vi tandbajs så jag hoppas det dyker upp nån bissing snart :)

#7 - - Linn:

Ja klart vi ska julbaka! Det måste bokas in snarast! Vattenfallet säger du haha .. ja om jag orkar så ska jag fota lite där ute, men du får se det irl sen ändå. Du förstår inte hur julpepp jag är! Sitter och julpyntgooglar och bläddrar i jultidningar så fort jag får chansen! E förstår mig inte alls (ingen annan heller för den delen ..) så det är tur att jag har dig :)

#8 - - Eva:

Guldklimpen i ständig utveckling. Nu kanske moroten kommer till pass.

#9 - - Tea:

Grattis! Miraklet har också tänder på gång och jag tror att det kommer två stycken samtidigt där också ;)

#10 - - Syster/Moster:

Härligt! =)

Dom börjar bli stora våra små godingar!

Upp