Award

Jag har fått en så kallad Award av Tea.

Awardens villkor: länka tillbaka till den du fått den av, fullborda de fem meningarna
och ge den vidare till fem bloggvänner.


1. När ingen ser eller hör mig... äter jag godis

2. Jag går aldrig hemifrån utan... Viggo. Just så sitter han fast på mej haha. Men annars så åker alltid mobil och plånbok med. Och sminket sitter förstås i ansiket!

3. Min blogg heter som den gör för att jag.. är ombytlig. Ibland handlar det om mode. Ibland Viggo . Ibland inget speciellt. Ett mycket bra bloggnamn om jag får säga det själv!

4. Om jag vågade skulle jag... Sjunga O helga natt i en fullsatt kyrka nu kring jul.
( Men jag kan inte sjunga och skulle aldrig i hela mitt liv få för mej att göra det! )

5. Om 10 år kommer jag att.. Bo i hus!!!! Förhoppningsvis har Viggo fått något/några syskon. Och jag är tokrik så jag slipper jobba! =)


Jag vill skicka vidare denna Awarden till
Amanda
Nilla
Linn
Elin
Anna
Johanna
Evelina
( tack för att jag fick en av dej Evelina innan, men just då orkade jag inte svara på den)


Sedär, det blev visst fler än fem.
Men vad gör det?
Se så, se till att svara på den nu!





Utmaningar | |
#1 - - Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag:

Roligt med award!

#2 - - Hanna:

Alltså jag fastande lite vid nr 4. Jag tror ju verkligen att du kan sjunga eftersom du sagt att du sjungit solo på nån skolavslutning i högstadiet tror jag det var. Känns inte som du skulle ställa dig där om du inte kunde sjunga. Jag tror du kan sjunga, men fått för dig att du inte kan:) NÅN SOM HAR HÖRT MATILDA SJUNGA????

#3 - - Hanna Z - Mamma till Elliot:

Haha jag ska se om det kanske kan komma upp en sån video:)



Har inte testat chailatten än, men ska nog göra det nu! :)

#4 - - Matilda:

Oj vad många Hannor som har skrivit en kommentar till detta inlägg!



Hanna - den låten, den gången, kunde jag sjunga. aldrig mer. Så det så! =) ( är imponerad att du kom ihåg det förresten!)

#5 - - B:

Heter inte vår son V?:P

#6 - - Johanna - johannabolmgren.se:

Jag ska hoppa på den så fort jag kan! :)

Upp