Morot!



Viggis gnager och gnager på sin morot.
Snart kanske han gillar morotspuré?

H O P P A S
Viggo 4-6 mån | |
#1 - - Anna:

Så smaskigt med morot!! Har jag helt missat att han fått tänder eller gnager han utan?

#2 - - Liw:

Stackarn som varit sjuk, skönt att det är på bättringsvägen. Moroten ser ut att vara en favorit =)

#3 - - Nilla:

Usch! Jag har falsk krupp massor när jag va liten. Hoppas han slipper det i fortsättningen!

Du skulle behöva göra en ny kategori nu när Viggo är över 6 månader.

#4 - - Linn:

Haha ja jag kör nog lite olagligt jag med tror jag, men kollade nu imorse och då fanns det tider både idag och imorgon jippi!! Fast blir imorn.. Måste hinna leta rätt på varningstriangeln först :)

#5 - - Kitte:

Å,vad han växer! Har han tänder eller när får man dom? Vi måste ses snart tiden går ju så jättefort och vi längtar efter er! Må så gott alla tre, många kramar fån oss!

#6 - - Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag:

Så smarrigt!

#7 - - Marre:

Tusen tack för de fina nappisarna! Vi är sååå nöjda med dem! Är det okej att jag skriver om dem i min blogg och länkar till din blogg? //Marre

#8 - - Tea:

Han ser ut att gilla morot!

#9 - - Johanna - johannabolmgren.se:

Vad fina ni är!

Upp