Världens bästa unge fyller år idag!!!



Älskade älskade Viggopiggo  G R A T T I S  på din födelsedag!

Mästerfotografen Amanda har varit i farten igen.


Jag kan inte förstå att det har gått ett helt år sedan du "ploppade" ut den 13/3-11 kl 09.51.
Men det har verkligen varit det härligaste, underbaraste (& snabbaste) året någonsin.
Vad gjorde vi innan du fanns?


- Hipp Hipp Hurra för Viggo idag -


Viggo 1 år | |
#1 - - Nilla:

Grattis Viggo på födelsedagen! Jag kan ute förstå att du redan är ett år!

#2 - - alicia:

Stort grattis till viggo!:) ge honom en kram från mig;)

#3 - - mammaTEA:

Grattis!

#4 - - Johanna - Mamma, mode, skor:

STORT GRATTIS TILL FINASTE VIGGO!!!!!

#5 - - Johanna - Mamma, mode, skor:

Tack för din fina kommentar!

Jag känner också så, jag vill blogga, innerst inne. Jag måste nog bara bli bättre på att blogga när jag känner för det, och inte blogga för att jag känner att jag "måste"...



Kram

#6 - - Kitte:

Tack för ett jättehärligt födelsekalas! Det kallar vi 1-årskalas! Kramar till er alla från oss!

#7 - - Jossan:

Hihi, vilken söt bild, Grattis på honom! :)



Jag skulle vilja tipsa dig om mina smycken i silver och läder jag säljer på www.jvalleytwig.se . Kika in där och hitta din favorit bland vårens nyheter! :)



Ha en skön vecka!

/Jossan

#8 - - Anna Lovisa:

Nej vilken söt unge! :)

Svar: Visst är han!
Matilda

Upp