8.30

Idag gick jag upp 8.30. Det tycker jag var bra jobbat med tanke på att jag börjar klockan ett idag.


Igår hade vi en riktigt bra dag jag och min käre make. Vi hade tänkt gå på möte men vi kom dit en timme förtidigt. Så istället tänkte vi åka till Ikea direkt (det var nämligen planen efter mötet). Men på vägen dit åkte vi förbi en stor loppis. Efter liite övertalande svängde vi in för att gå runt en liten stund.

Vi fyndande iaf sex stycken svarta ljusstakar för 20 kr. Det var precis vad vi var på jakt efter. Och en kanna för 30-lappen hängde också med oss därifrån, varför är ännu oklart.

När vi var klara med loppisen och satte oss i bilen hade tyvärr kyrkan redan börjat så vi tog bilen till vårt egentliga mål för dagen, IKEA.
Det blev en mycket produktiv vistelse för oss. Massa bra saker införskaffades.
Exempelvis det här

Två stora växter + krukor + sand. Två sittpuffar. Överdrag till kuddar ( fattas ett på bilden). Svenska fiskar för en tia. Vi köpte även dörrmatta, massa fler växter och lite annat smått och gott.

 

Nu ska duschen avhandlas sen är det jobb 13-17.45.

Hej hej så länge

Shopping | |
#1 - - nadja:

svenska fiskar haha måste provas

#2 - - Matilda:

fina grejer! alltid kul att fynda på loppis!



sv: ja, det var en bra idé! chokladbollsrecept a´la mattias! ska bli!

#3 - - Eliin:

åh, kul med loppis! jag tycker det är kul, men ofta så rörigt :) nu är min blogg igång också :)

Upp