Hej hej hallå dagboken

Jag är så galet trött när jag ska försöka vakna. Det är helt sjukt. Jag kan liksom inte öppna ögonen. Måste hitta nått som piggar upp mej på morronen.

Alla julklappar utom B's är inhandlade. Kom igen ge mej tips på vad jag kan köpa!! Tänkte att jag skulle slå in resterade idag. Dom blir faktiskt riktigt snygga. Visar bild sen när alla är klara.

Julgranen ska äntligen få komma in. Nu är den säkert redan död. Men vi är borta över julen så den behöver bara hålla sig fin i 2-3 dagar så det klarar den nog.

Annars har jag väl inte så mycket på gång. Ska tvätta lite kläder idag så man ha nått rent att ta med sig till Nybban. Och så letar jag fortfarande efter saffran. Helt slut. Så bor ni i halmstad och har lite saffran över, Hör av er!!
Just det, en liten sväng med dammsugaren är också inplanerad.

adjö adjö krov i brö'
Hej hej hallå dagboken | |
Upp