Mysterium

183383-576Dessa små hårnålar har ett eget liv, eller hur? Man hittar dom överrallt. Men aldrig där man har lagt dom.

När jag bodde hemma var pappa alldeles galen på mej för att jag spred hårnålar över hela huset, men det var inte jag! Det va dom! Dom förflyttar sig. Jag lovar!

Nu har B tagit över pappas roll. Nu är han helt galet istället..

Men jag förstår honom lite faktiskt. Idag hittade han en hårnål i diskmaskinen. DISKMASKINEN!.
Hur i hela världen har den kommit dit?

Kan någon förklara detta fenomen för mig?
Just so you know | |
#1 - - m:

haha . det är lite små läskigt det där.

#2 - - Cec:

Det positvia är att man hittar dem lika lätt som man tappar dem.

#3 - - johanna:

hahah, fillen var alldeles galen på mig för att de hittades precis överallt hemma hos oss också. och jag håller med dig: de förflyttar sig av sig själv!!!

#4 - - Hanna:

Mina hårnålar får också fötter. De ligger aldrig där jag tror att jag lagt dem. Irriterande.

#5 - - Mickan:

Det är inte det enda problemet de för med sig, de försvinner helt också! Jag har knappt inga kvar och de fortsätter försvinna. Samma sak med strumpor. Börjar fundera på om tvättmaskinen går på strumpor och inte el..

#6 - - Erica:

jag hittar aldrig mina hårnålar.. samma sak med hårsnoddar.. alltid borta..:/

#7 - - Melina:

köper alltid nya hårnålar,men mina försvinnerdirekt

#8 - - HELENASCITY:

cool bild ;)

#9 - - SKÖNHET/Tips&Råd:

Det är den verkligen=)

haha ja jag kan hålla med om att man hittar dom på alla ställen förutom där man lämna dom!

#10 - - Ilona:

Hej, jag såg din kommentar nu. Om jag ska vara ärlig så vill jag inte sälja min väska för 25 kr. Jag kommer antagligen att få användning för den i framtiden och jag har väldigt mycket i skolan nu för att hinna förbi posten mitt i allt. Hoppas att du får tag i den på något annat sätt. Ha det bra.

#11 - - Anonym:

Din pappa säjer att det är inte något mysterium,du har ju tränat 22år här hemma med att sprida dom utan att det ska synas. Vi hittar fortfarande hårnålar!!!

#12 - - Ilona:

Jag tyckte helt enkelt att det är upp till köparen att sätta ett pris som den kan tänka sig att betala. Om jag verkligen ville ha en väska skulle jag bjuda mer än 25 kr. Tråkigt att du skyller på mig.

#13 - - sandrao:

ja behöll storlek 36. den satt bättre än va ja trodde, kan ju bero på att den är ganska djup i ryggen så man ej kan ha bh inunder. klänningen är väldigt lång så det blir väl att sy upp den till ankellängd. den skitfin iaf! :)

#14 - - Ellinor:

När de behövs är de alltid spårlöst försvunna! Annars finns de överallt!

Upp