första advent

Idag har jag tänt första ljuset i ljustaken.
Men det känns inte som om julen närmar sig. Är det inte lustigt? Jag tycker det känns som om hösten precis har startat.

Men igår tog jag bort mina fina höstfönster och fixade jul i huset. Bilder kommer senare, nu ska jag ut på stan för idag är det även skyltsöndag.

Hoppas ni får en mysig första advent!


ps, mamma vann ni skyltningen?!
Just so you know | |
#1 - - Matilda:

Så mysigt med jul inredning :)

#2 - - Ellinor:

Myspys med första advent!

#3 - - Ottilia:

haha. vad kul! :) det var gott.

#4 - - Amanda svarar:

Heej! Nej just det, förlåt jag glömde säga till. Haha. Jag är inte klar, jag hann bara inte mer när jag gjorde det häromdan ;) Glömde ju säga det. Aja! Men du det är hur bra som helst :D Det kirrar jag! :D Kram!!

#5 - - Amanda:

Förresten, den länken du skickade funkar inte? :O

#6 - - halmstadforum.se:

Vill du att din blogg skall synas mer och dessutom ha chansen att vinna feta priser? Se då till att registrera en användare på Halmstadforum.se. Den bloggare som varje månad drar flest besökare till hemsidan kommer att belönas med en plats på förstasidan och ett pris. Låter detta bra? Tveka inte! Registrera dig nu!!!!



PS. Vi kommer även utse Halmstads bästa Bloggare, vinnaren tilldelas ett skriftligt bevis. Det är något att hänga på väggen de!! DS.



Halmstadforum.se // Ryktet går – Häng med

#7 - - Amanda:

Sådär! Nu har du också snyggt kommentarsfält ;) Och lite bredare för alla inlägg. Ska hitta en snygg mörkbrun färg också, och sen har jag en idé till en ny header med det mönstret. :D Ska testa ikväll förhoppningsvis! Förresten, är det okej om jag tar bort allt rött och byter ut det? Tänkte om det skulle gå i lite brun-begie-svart-vitt istället :P KRAM

#8 - - Amanda:

Sååå lite så! Men ja jag vet! Jag har inte fattat vad jag gjort (eller inte gjort?), för det är likadant på tillans. Min är likadan om man går in i tex arkiv. Däremot funkar det i firefox, då är allas våra sidor centrerade. (Sitter i explorer nu när jag är på praktiken så det är först nu jag har upptäckt det). Men jag vet inte om jag kan försöka lösa det, för det är ju inte så snyggt :P iofs så anpassas ju sidan efter den webbläsaren man gör den i.. (min ser tex väldigt annorlunda ut i explorer) men jag ska se vad jag kan göra!





.. vilket långt inlägg.. haha

#9 - - johanna:

svar: långärmade fodralklänningen köpte jag i vila-butiken på söder. 149kr, riktigt kap!

#10 - - Amanda:

http://amanddaj.blogg.se/2008/december/tavling-vinn-hjartformade-orhangen.html#comment



Var gärna med och tävla om hjärtformade, supersnygga örhängen i min blogg! :)

#11 - - Ellinor:

Svar: Nej han kommer tyvärr inte hem till jul! =(

#12 - - emilia:

Hej! Daniel har k;pt lite grejer p[ apoteket s[ nu m[r jg b'ttre, men det var jobbigt nar det varade! Hua... nej har inte fatt svar an, ska fa veta nu i december sa ar radd att de ringt nar jag vari borta.. vad var det du skulle lasa? kramkram

#13 - - alice:

vad mysigt med advent=) på min salong har vi gratis huvudmassage varje söndag för alla som vill=) kolla in på www.studiorox.se för att läsa mer=) ses eller hörs vi inte innan så GOD JUL=)

#14 - - Amanda:

Hahaha, det var snällt att du spräckte nollan på mina bud :D Haha!

Upp