I'll be missing you the most

8.9m x 1.40m = Kärlek

Här är vår balkong (japp det är flyttkaos där också). Och det är just vår balkong som jag kommer sakna mest från denna lägenhet. I den nya har vi ingen. Vi har istället en trädgård men det är liksom inte samma sak. Om man nu inte bor på bottenvåningen, men det kommer  vi inte att göra...


Tänk va härligt att bara öppna dörren och gå ut och sätta sig i solen en kvart men samtidigt vara inne (= man kan gå in på 2sek för att hämta lite vatten eller så ..)



jaha nu har jag tydligen gjort så att allt blir kursivt permanet för det går inte att tycka bort det hur jag än försöker, Hur har jag lyckats med det?



En annan sak jag kommer sakna från den här lägenheten det är toan. Den är så galet stor och fin och fräsch.. Aja man kan inte få allt.. I den nya finns det iaf 2 stycken (!!!) fungerande kakelugnar..


Just so you know | |
#1 - - Johanna:

Hej Tjejen!

Har vart borta från bloggandet ett tag men nu är jag tillbaks :) Ska ni flytta? Vart,när,hur,varför? Haha! Nä men va roligt för er! Har precis också flyttat så lider mer er i allt packande :)

Upp