Ännu mer nytt till liten..

Ja, jag har shoppat igen.

Body strl 56.

Svarta byxor med en röd liten räv strl 56. Grå byxor med svarta stjärnor strl 56.

Tokmönstrade byxor i strl 62. Beige/bruna byxor i strl 62.

Nu måste jag ge mej själv shoppingförbud.
Iaf tills jag är i vecka 25.
Men om jag hittar supersöta bodysar får jag nog köpa dom..
Jag har nu nästan bara shoppat byxor än så länge.


Bebis ♥ | |
#1 - - Linda:

Gud så sött. Gillade verkligen den prickiga.

#2 - - MALIN - Längtar efter min prinsessa!:

Ja, jag försöker ta det lugnt och dirigera så gott jag jag.. Men det är svårt. Vill ju så gärna hjälpa till och göra själv :)



Fina kläder! Har också köpt mycket byxor, så måste sluta med det och satsa på mer bodysar istället. Lär ju trots allt vara större åtgång på dem :)

#3 - - Matilda:

fina saker! (haha, själv hade jag shoppingförbud tills någon gång kring vecka 22)

:-)

vilken vecka är du i förresten?

den där röda är himla gullig, har varit och petat på den några gånger.. hihi!

Upp