Nytt nytt

När jag fick hem H&M's höstkatalog blev jag tokkär i dessa kängor.
Så fort dom kom in på hemsidan beställde jag dom till Viggo.
Hur tuffa är dom inte?!


Till dessa ursöta kängor tycker jag minsann att han behöver en skinnjacka också.
Den här från Lindex ligger bra till.




Shopping | |
#1 - - Mikaela:

Jag tänkte precis gå in här och skriva att den där "skinnjackan" kommit till oss, och att den skulle passa Viggo. Hihi :D

#2 - - Therese:

Haha, de var jättefina...vilken liten cooling Viggo kommer bli =)

#3 - - Matilda - Nu med Viggo i famnen ♥:

Mikaela - haha vad kul att du tänkte likdant! Får komma in nån dag och kika lite närmre på den



Therese - haha Japp tuffast i stan! ;)

#4 - - Johanna - Myshoebox.se - Mamma till Charlie:

Grymt snyggt!

#5 - - Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma:

Åh så fint! Synd att inte skorna fanns i liite större storlekar också, supersöta!

Upp